Fredag 30/10

Jag ska klargöra en sak. Eller några saker. Krogen suger. Många människor suger. 
Jag är less nu. Ni som bara ska höra av er när ni behöver hjälp eller skjuts, behöver inte höra av er alls i fortsättningen. Jag är ingen jävla taxi, visserligen bor jag i bilen känns de som men ändå. Har inte lust att hjälpa nån som ändå bara ska komma med kassa ursäkter och bortförklaringar när jag behöver hjälp tillbaka. Eller skjuts. Jag har också ett liv och annat för mej än att passa in era tider så erat liv går ihop.
Ni som vet och står för att ni har betett er så kan antingen börja höra av er i andra syften än hjälp och chaffis när ni är fulla - eller börja "utnyttja" nån annan istället och dra dit solen aldrig skiner. Är de klart för alla eller var de nån som var genomtrög och ändå inte fattade? 
Visst har jag tjänat mycke fina pengar på att vara chaffis men de finns gränser. En del är tacksamma som fan och hör av sej i andra syften - de uppskattar jag och en del tar för givet och är as. 

Och ja, jag tänkte dricka och ha kul imorgon men de blir inte. Jag ska ligga hemma och fisa med mjukisbyxor och gratisreklammössa. Och vara allmänt swag. Jag ska inte köra en meter heller. Även om jag så var den sista människan på jorden med bil.
Så, enkelt som fan. Man behöver inte vara nån raketforskare för att fatta.

Avslutar med en ful bild i modern fjortisstil! Halva ansiktet och ankfejset. Visst är mina sockar fina! Eller jag har färgat utväxten men nej jag är så jävla sämst på att sikta med kameran så bara halva jag kom med! 😂😂😂





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback