Onsdag 28/10

Har egentligen inte så mycke att skriva. Var grymt skönt att vandra omkring i skogen i min egna takt - sengångare. 🍄😋 Sitta och vila med Trajja. Kunna andas genom hela näsan efteråt. Hallelujah 🙏🏼

På cirkus 11 timmar sitter jag i frisörstolen och ska bli av med mina SUPERNÖTTA och hemska fula toppar. Ska bli så jävla skönt! Men jag fattar inte vad jag gör fel, jag tvättar med bara balsam och her in nå grejs som är bra efteråt. Ändå vill inte håret växa och bli fint i topparna. Morrhår. 
Kanske har fel balsam. Jag plattar aldrig eller lockar eller nåt, och jag tvättar håret två gånger i veckan, väldigt sällan 3.. Var längesen jag färgade också.. 
Jaja. Får väl leva med de. ☠

Efter dom nötta topparna är borta ska vi på bolaget och sen köpa groggvirke för helgen. Och så måste jag fundera ut vad jag ska klä ut mej till på lördag. Kanske cowgirl, kanske rockabillybrud eller satans avkomma 😎👹 men då måst jag till äbyn och de lät jobbigt. Men vi får se. Kanske bara är mej själv som förra året fast med lite finare kläder än mjukisar tjocktröja och fett hår som döljs av mössa 😂

Nu ska jag sova med den allra bästa i världen. Min hero, min pojke och som sagt den bästa. Sorry alla ni brudar som säger att eran kille är bäst - min kille är ändå bättre än eran hur ni än vrider och vänder på steken. 

De blev ändå några ord i inlägget. Bara kom, oops haha! Jaja. Nu 💤 och krama pojke. ❤️





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback