Less

Tänk om man kunde lita på folk. 
Jag hade tänkt att jag och Robin kanske skulle dricka för en gångs skull i helgen. Nej men tyvärr de går ju inte. För hur fan ska vi ta oss?? De hade varit fint om man hade sånna där vänner som verkligen ställde upp och inte kommer med samma dåliga ursäkter och bortförklaringar som alla andra också gör. Som man har hört också alldeles för många gånger. 
Jag skulle ju tycka att de hade varit roligt att dricka tillsammans iallafall en gång under vårat förhållande för vi har inte gjort de än. Såg då just att jag var full senast 28e februari. 

Yes. Men nu har jag på riktigt slutat ställa upp för andra som inte kan ställa upp för mej. De har gått utför med mänskigheten på sikt. Inte ens lite förvånad. 

Bara så jävla äckligt less. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback