Läste nyss på fb att dom som misshandlade hagamannen blev friade! De gjorde min dag! Jag har delat de på min fb också. Kunde ju inte ha varit bättre! Må han bli så jävla våldtagen så han avlider av sina skador. Sakta och ytterst plågsamt. Må han brinna i en evighet också. 
Jag är inget fan av golf men nu har jag insett att en golfklubba faktiskt gör nåt för världen! 💪🏼 vissa människor borde helt enkelt ha blivit runkad i en potta och slängd på väggen. 

De var passande, helt perfekt! 
Nope jag känner ingen jävla sympati för andra människor. Karma har kommit och hon är grym på att slåss ✌🏼️och vissa lättkränkta trångsynta jävlar tycker att de där aset förtjänar en andra chans. HAHA dagens skämt. Han förtjänar att bli stenad till döds och inge annat! Men vill ni så vill han nog säkert flytta in i nåns vardagsrum!

Nämen oj råkade jag köra över ditt ansikte med min två ton tunga tysk? Ops förlåt mej så mycke, nä men oj råkade få i backen och köra över dej en gång till. Ber så mycke om ursäkt. Ska inte hända igen. Hoppsan fick i ettan igen och råka tappa kopplingen så du fick en liten börnis i fejset på köpet 😂 
Ska pissa på din grav, du lär inte vara länge till i livet. Gör världen och dej själv en tjänst och häng dej snart istället! Okej? Bra! Har sååå mycke mer jag vill göra men vi stannar här. Annars kan mina vänner tro att jag är nån jävla psykopat eller nå 😂 fast jag säger ju bara de alla tänker! Huehuehue 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback