Måndag 25/4

Skallebanken från helvetet är här igen! De är fucking awesome! Jag bara älskar de! Snart börjar pollen också. Ännu bättre! Och jag har en vageljävel i ögat nu. Störande som fan, har haft många nu på bara ett kort tag. Är så jävla less. Bäääh. Fuck that shit! 
Allt på en gång. 
Jag är ganska trött också så ska sova alldeles snart. 
Jag kanske är stressad med allting uti flytten. Jag känner mej inte stressad i kroppen men kanske lite i huvvet om jag verkligen måste erkänna. 
De kommer bli så jävla bra de där. 

Tisdagkväll ska jag kidnappa Matte och så ska vi fara till äbyn och hämta massa grejer och packa min bil ännu mer full och så ska vi till boden och hämta lite mer grejer. Höhö. 
Har mer eller mindre platsbrist just nu med grejerna vi ska ha till flytten så har börjat fylla min bil nu också 😂 tur jag har stor skuff så de ryms grejer till förbannelse. Har mattor, två pallar, städgrejer, ben till ett bord (har tagit ut själva glasskivan), katträd, våg, sko och hatthylla. Och baslåda såklart med slutsteg. Ah en jävla massa och får in ännu mer om jag är duktig på tetris. Vilket jag inte är men 😂😂 vissa saker är inte stora men tar ändå massa plats...
Ska hämta några banankartonger med grejer också som ska till lägenheten. Ljus, småtjafs, köksgrejer, toagrejer. Ja you name it, en hel jävla del med grejer! 

Nu ska jag sova! Kl 15.30 ska jag ligga i hortlax med musen i vädret och låta nån okänd individ kolla och greja med en tops. Låter läskigare än vad de är. Men ska på en sån där cellprovskontroll. Så då får vi se. Nu zznarka med min one and only! 





Minna

"Med musen i vädret" 😂😂😂

Svar: Jaaa men vafan de är ju de man gör 😂😂😂😂😂😂 snart är de din tur! 😁
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback