Måndag snö5e/4

De där cellprovet var inte ens farligt. De gjorde inte ont eller nåt, var bara utanför min comfortzone att ta av mej jeans och trosor och visa HELA musen för en barnmorska. Dock så var hon inte helt okänd för de var hon som satte i min pstav så de kändes lite bättre iaf. Fort som fan gick de, typ inte ens en minut.

Idag tänkte jag köpa nå sängar på köp och sälj men som vanligt så blev de gorm uti de. Börjar vara så less att de alltid ska bli nå skit när jag ska ha nå. Så jag sket i de. Tack för hjälpen! Och vi får sova i den här lilla fan tills Robin har hittat nya. Jag vet inte, jag tror han är rädd för vädret som alla andra lättkränkta fjollor. Jag är inte rädd, jag hatar bara snöhelvetet. 

Nu vet jag inte vad som händer resten av kvällen men säkert inge mer spännande. Jag har bökat ihop kläderna i garderoben också men insåg att de var waste of time och helt i onödan. Jaja. What ever, dom får ligga i säckar tills jag känner för att plocka upp dom igen. 

Ännu en underbar dag, var inte taggad på livet alls idag! De är väl all fin och rolig snö som gör de! Och att jag kan skippa alla mina planer. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback