Tisdag 26/4

Hm, de här kan bli intressant. Har druckit en Frank energidricka. Den nya med smak av kiwi är jättegod! MEN - dumt val med tanke på tiden på dygnet. Så vi får se om jag tillhör klubben som kan dricka koffein och tjurpiss och sova direkt efter. 
Hur fan tänkte jag?? Förmodligen inte alls. Inte då med hjärnan iallafall! #fail.
Why in hell drack jag inte vaniljcola istället? Jaja. Får väl trösta mej med att den är god iaf! 
Köpte godis också. Har ätit typ 5 stycken ur påsen. Jag förstår inte varför jag aldrig lär mej. När jag väl är på affären så lastar jag påsen full. Men sen då? Inte fan äter jag då upp de?! De ligger typ och blir hårt och dåligt. Så mycke godis äter jag numer. Kanske är jag hjärntvättad sen mitt förra liv eller så har jag helt enkelt typ "vuxit ifrån" godis. Vi har glidit åt olika håll kan man säga haha. 

Jag har även kollat vad jag kommer få i lön. Sjukt krämigt, hela 1900:- !!! Så råna inte mej då blir ni bara besvikna! 😂
Känns inte som att jag har jobbat speciellt många pass ändå för de. 
Men ändå bättre än mitt gratisjobb åt airsulotions. Vilket jävla skämt de var tur jag tog mej bort från de! Nu kan jag leva med slavlön i början för att jag tycker om jobbet! Majlönen blir bättre! 

Japp, iallafall. När Robin slutar ska vi och hämta sängjävlarna ändå. Vi har mer eller mindre platsbrist nu så vi får ställa dom i vardagsrummet. Tur de bara är några dagar. Gamlen tyckte också de var dubbeljobb att köra dom till äbyn för att sen hämta dom igen efter några dagar bara. 
Nån gång senare i livet har jag bestämt att vi ska skaffa ett alldeles eget jävla fucking kåpsläp. Som man kan förvara grejer i vid sånna här tillfällen och använda. Och tanken att låna ut de till nån - hah den tanken sprang inte ens förbi! 


Ligger och stör mej på att jag är så jävla kass. Jag var ju tvungen raka bort pälsbyxorna jag hade på benen när jag skulle ligga utan brallor och allt hos barnmorskan. 😂 

Och självklart skar jag mej på benen. Absolut inget ovanligt, går fan inte en gång utan att jag skär mej nånstans. De gör ont. Men wax och sånt skit är inget för mej, blir så röd och de funkar ju fan inte ens. Hälften av allt hår stannar kvar på benen och jag är en kyckling när man ska dra bort waxremsorna. 
Tvål och rakhyvel är winwin. Jag får skylla mej själv som alltid har så jävla brådis så då händer de sånt där! Måste bunkra upp med rakhyvlar. Dollarstore ❤️ 

Var de nån som läste ända ner hit? Isåfall - grattis till er! Jag har bara wordpoopat och nattsvamlat om vad jag tänker på nu. Hög på energidricka typ. 
Men nu ska jag sluta här och försöka sova. Hur de går, well de får vi se! Brukar få mer eller mindre hjärtklappning av energidricka så då är de svååårt att stressa ner. Fail. Big fail. Godnatt världen!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback