Torsdag 28/4

Nu ska jag sova. Är trött! Sjukt skönt, jag älskar att sova! 

När jag vaknar ska jag försöka ringa ett samtal. De börjar närma sej nu. 

Och jag ska jobba på måndag. Skönt! Även fast de bara är 4 timmar. Men de är fortfarande timmar! Och timmar betyder pengar. De blir mer och mer nu. Men fan så enkelt om nån hade swishat eller fört över fel. Så de råka hamna hos mej. Eller om man hade typ av nån konstig anledning vinna pengar. Så jävla enkelt livet hade blivit! Jag väntar på den dagen. 

Jag fundera på att köra lite svarttaxi i helgen och tjäna pengar som sagt. Dom flesta i sverige ska supa. Asfränt! Tragiska jävlar. 
Men de är bara bra för då behöver dom chaffis. Och där kommer då jag in i bilden. Muhaha! 


Nej, nu ska jag joina chubby hubby och zznarka! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback