Lördag 20/8

Japp, sista crusingen ikväll i stan.
Amanda kommer hit och vi kanske dricker lite. Vi får se hur de blir. Jag är då trött än, springer omkring i pyjamasbyxor och ett linne i min morgonfrilla. Haha.
Äta frukost kanske man skulle ha gjort. Ja. Och nej jag jag bryr mej inte om jag skulle ha ätit frukost för 6 timmar sen egentligen. Jag sov ju nämligen då! Jag äter min frukost när på dygnet jag känner för de. Punkt :)))

Iallafall. Kanske blir all in med horfransar och nå vettiga kläder men de får vi se. Är fortfarande för trött för att ens orka tänka på vad jag skulle ha ätit till frukost 😂

Ja, i make my own rules so dont except me to follow yours! ✌🏼️💎
Vill jag vakna halv 2 på en lördag så gör jag de. Vill jag äta frukost på middagstid så gör jag de.
Men jag vet iallafall att vi ska ha jävligt roligt ikväll! Utan att ens bry oss om nån eller nåt annat! ✌🏼️💁🏼






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback