Onsdag 31/8

Jadu. Vi har städat som fan, hela jävla lägenheten. De behövdes verkligen! Han la sej kring 23 men jag fortsatte och blev klar för ett tag sen. Har dock kvar att dammsuga och skura. Vill inte chansa att tanterna väcks eller blir störda av de mitt i natten så de får bli när jag vaknar. Sen är jag nöjd!
Då ska de ut ljus och massa kuddar i soffan 😎
Och försöka kolla vars jag ska ha alla blommor. Slängde en nu tidigare, den såg så ledsen ut 😂 otroligt att den har överlevt såhär länge ändå. Haha jag har verkligen inte gröna fingrar!

När jag vaknar får jag ev besök sen får vi se vad som händer. Ska iaf till mellanboda och köpa ägg. Superekologiska och närproducerade och sååå jävla mycke godare än dom från affären som har varit med om en hel del innan dom hamnar i butik.

Jag kanske tar mitt il i akt och fortsätter och renbäddar också när vi lika håller på! Börjar vara på tiden!
Juste, har ju kammat tjockis också. Blev en näve med hår på ingen tid alls. Hehe. Tur han tycker om att bli kammad iallafall!

Nu ska jag sova! Kommer nog gå fort, är riktigt nöjd!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback