Tisdag 23/8

Nu ligger jag i sängen och ska zznarka. Ta igen förlorade sovtimmar ohyes! Som att jag ska sova tills jag vaknar! Och sen lär väl den dagen gå ut på att halvligga i sängen med datorn och kolla på olika grejer.
Jag och Robin har bland annat en grej på gång men de är inget som är spikat och skrivet i sten riktigt än så de avslöjar jag inget av nu på ett tag. Vet iallafall att de kommer att bli awesome! Inget gorm eller tjafs hit och dit, bara jävligt najs!
(Och jag är fortfarande frivilligt barnlös så nej de blir ingen minion!)

Nu ska jag sova och jag skiter som vanligt i om så typ usa:s president skulle stå och plinga på. Han får fan vänta isåfall. 😂
När man sover så sover man, då ska man inte bli väckt. Punkt. Godnatt!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback