Torsdag 18/8

Första inlägget med datorn! Den funkar bra och är snabb och bra. Väger inte flera kilo som min gamla :p
Har legat i sängen och sett några avsnitt The Hills och Teen Mom OG på viafree. Då os ska hålla på så jävla länge så man inte kan se på tv nästan -.- men nu på söndag är skiten klar äntligen.
 
Ska gå ner alldeles snart och träffa Therese. 
Sen när Robin kommer ska vi fara och hämta en sängram äntligen. De börjar ta sej i sovrummet också! 
Måste bara städa hela lägenheten sen ser de bra ut igen och så ska vi väl bygga ihop den där fan haha.
 
Och jo juste! Måste ju berätta de viktigaste! Jag ska gå på intro onsdag och torsdag nästa vecka på ett annat boende i öjebyn! Ännu närmare meko så de är perfekt! Azum, längtar :D Nu ska cashen rulla in. Dom hade visst en långtidssjukskrivning så dom behövde vikarier. Kunde inte passa mer perfekt eller komma mer lägligt. 
Hade först tänkt gå på ett annat boende men eftersom dom är så lika allihop så tror jag inte de spelar nån roll vars jag går egentligen. Är glad oavsett!
 
Bjuder på en bild som fanns i datorn
Pingviner!!
Hör absolut inte ihop med nåt jag har skrivit överhuvudtaget men jag gillar pingviner så dom får vara där. Punkt. Haha!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback