Torsdag 25/8

Ja, jag har ju så många besökare. Host eller inte. Fast då är jag ju inte så jävla intressant heller. Nä.

Har fått beröm att jag gjorde en bra "gå-och-sova-procedur". Var lite svårt men jag tyckte att jag lyckades ganska bra själv faktiskt.

Blev iallafall ändrade planer. Jag ska och göra naglar imorgon. Så ja då får vi se sen vad som händer efteråt. Säkert inget roligt eller annorlunda som vanligt.
Yep. Nu får vi också se vad som händer, jag hade planer på att gräva ner mej. Ungefär nåt sånt. Eller dra täcket över huvvet och bara låta tankarna vandra iväg.
Har en jävla massa saker som måste göras egentligen men är de stökigt i huvvet så är de stökigt överallt annars också. FU. Skulle behöva städa, tvätta, renbädda, betala alla roliga räkningar, lägga undan pengar, skicka ett försenat brev till facket. Massa sånt där roligt.
Men här sitter jag i mina fancy mjukisbrallor, gamla utslitna skor i bilen och funderar på livet och om jag inte skulle gå till närmsta tall. Har sett en älg ikväll också. En stor jävel. Missade den så de var ju ett plus. Men den idioten gick bara in i skogen och låssades som att jag aldrig kom och körde typ.
Ungefär så. Mörkrädd och jävlig, skitig och blä. Minus på kontot, roligt bara de! Man blir så glad av sånt! Whatever om bilen skulle koka nu eller paja, bögäckelbensin är ju ändå så jävla dyrt. Men snart lyser hortanklampan igen.

Men de kunde ha varit värre, jag kunde ha varit blöt som idag då jag lyckades gå ute när den värsta regnskuren på hela dan kom. Stress som senare slutade med ett toabesök.
Ajja. Mer om mitt spännande liv och roliga tankar sen. Eller nå.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback