Lördag 31/12

Ännu ett skitår har passerat. Hur firar vi de då om inte med mjukisar och tshirt! Självklart kommer den där "högtidsångesten" fram och nyårsafton är inget undantag. Samma sak varje jävla högtid eller nåt man ska fira, ensam och ångestladdad. Jag har planer på att sova över hela jävla skiten. Alla andra är så glada och har roligt och så vidare. Men ja. Jag vet inte. Deras tid kommer också. Nu ska jag ha mitt miserabla nyår för mej själv, i mina mjukisbyxor så får andra somna i snödrivor eller göra vad dom nu vill. Skrika halsen av sej och låssas vara glad i obekväma kläder och dricka nå äcklig skumpa. 

Med de så sätter vi punkt här för alla positiva och upplyftande ord jag nu har delat med mej av. Men håll ut, så mycke mer väntar 2017! 🎉






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback