Torsdag 15/12

De känns som att mitt liv går lite åt rätt håll nu! Jag har mina underbara vänner som har hjälpt mej med saker. 

Men eftersom jag har haft lite medvind nu så är de bara vänta på käftsmällen. 
Ajja. De är lite vad man gör de till också men hur mycke jag försöker så är de alltid nå som ska jävlas och inte vara bra. 

Men men, fuck it liksom jag är fortfarande jag! Lite förändrad, visst men fortfarande jag! 






Moa B

Vad är det som har hänt?
Kram till dig och god jul!❤️

Svar: Duvet de där med kärlek är inte så lätt... :( eller roligt alla gånger. När man har byggt upp nåt och så sen bara rasar allting och man trodde man hade de bra osv. De är så mycke, alldeles för mycke för att ta här. Kram och god jul desamma! ☺️💕
elvistass.blogg.se

Moa B

Nämen vad tråkigt! 😕😞 Men jag hoppas iallafall att du orkar med en bra jul åtminstone och förhoppningsvis ett bättre start på 2017. 😊 Skickar många kramar. 😊💗

Svar: Nja jag vill inte ha jul överhuvudtaget.. ska iallafall försöka. Så vi får väl se vad som händer. Tack du! ☺️☺️
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback