Söndag 28/2

Vi har haft en lugn och skön helg. Fredag var vi i lule, Robin gjorde en nyckel till bilen. De var vi, Fia och Simon. Provade sitta i nya bilar på Åke Eriksson också 😂 jag hittade två tröjor och ett leave-in på H&M, tack Robin! 💁🏼😘 
Okej, nu lät jag som en min-pojkvän-betalar-bitch, men, jag fick ju ett presentkort där så jag handlade för de i fredags. En av tröjorna har jag haft i helgen och den var asskön! En grå med blommor på, och en stickad svartvit. Azum! 
Igår var vi i skeå. Vi var på biltema och lidl. Fortfarande då på jakt efter den där satans torkställningen 😂 jag hittade faktiskt en kavaj på lidl, skitsnygg och bekväm. Jag har varit ganska kräsen med att hitta en bra kavaj, och nu äntligen så! 
Och då kom vi på att vi skulle göra mat, jag Fia och Robin. Hon köpte en grill på biltema, en sån där man kan grilla inne med. Under fläkten typ. Jävla smidigt! Så vi gjorde grillat kött och kyckling, potatisgratäng och sallad. Och jag grillade zucchini, svamp och sparris till de också. Så sjukt jävla gott! Köttet blev också bra, precis som när man grillar ute. 
Idag, haha har vi också varit i skeå. Den här gången följde Matte med. Jag hittade äntligen min jävla torkställning hahah som jag har jagat hela helgen! Vi tänkte äta buffé på ica maxi, men dom hade fan ingen jävla buffé på söndagar då SÅKLART! 
Jaja. Jag hittade de jag var ute efter. Och så kom vi på att vi ville göra pannacotta. Jag gjorde de när vi kom hem, men de tar ju forever för skiten att stelna! Har haft de ute och de är -20 äckelgrader och nu har jag ställt in de i kylen istället. Så blir morgondagens gotta istället. 

Imorgon ska jag tvätta min röda jacka, de är nå äckligt på den som jag fan inte vet vars de kommer från.... Ja, de är typ de. Gamlen kommer hem från stugan. Ah. Sen fortsätter mitt tråkiga liv i soffan, typ. 












Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback