Torsdag 25/2


Jag tog burgare med kycklingfilé och den var såå god! Robin tog en vanlig burgare bara haha. Jag ville prova nå annat med kyckling och vad de nu var mer, men jag tog burgaren istället haha. 
4 blev 6, Tina och Jesper följde också med. De var jätteroligt och trevligt, har inte träffat han förr. God mat, bra sällskap, lule vann ju - så en jävla awesome kväll helt enkelt! Robin sa att de var en försenad födelsedagspresent, jag dog lite 😍 han kan de där min man! Och tack liksom för dåligt samvete han fick ju inget av mej när han fyllde år och han la ribban högt... 😁 

Imorgon blir de lule med min bitch och min man, han ska göra fler nycklar till bilen. Blir väl hortema i vanlig ordning och andra affärer :p ska investera i en torkställning iallafall. Men de köper jag här i stan istället. 
Så jag ska lägga mej snart. Vet dock inte om jag orkar ta bort sminket utan tror jag sover med de och fixar till de lite imorgon. Hahaha! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback