Tisdag 23/2

Gårdagen var typ kaos.. Vet nästan snart inte hur de är att ha en bra dag och vara glad :/ 
Tog iallafall en vad jag trodde var sömntablett men de var visst allergitablett innan jag skulle sova, så tog över en timme innan jag somnade. Men sov gjorde jag, var helt död och hörde inte alls när Robin for imorse. Bieffekter: trött som fan. Fick ont i huvvet och de sitter kvar än. 💀
Iallafall, jag klev upp och gjorde mej klar, offrade två minuter (om ens de) på att för en gångs skull kleta på lite mascara. Sen for jag till stan och så åt jag lunch med Iren på remidjen. Jättetrevligt och helt okej mat. Efter mat och prat blev de en vända på stan och bara kolla. Och jag använde äntligen mitt 100:- tillgodo på Cubus. Nån som kan gissa vaf jag köpte? Jajjemän - en till pyjamas! 😂✌🏼️ 
Vi hade trevligt och pratade om allting vad som händer osv. Ja, hon är lika gammal som pappa och en bra vän med min faster. 

Efter de for jag till Öjebyn och hämtade min man, sen körde vi omkring lite i stan. Ah. 4 alvedon och en kebabtallrik senare har skallebanken fan inte släppt än, jag blir så jävla less... 
Jaja, nu sitter jag i soffan och glor dumburk. Ska gå och zznarka på ett tag. Typ. 
Hoppas på bättre huvve imorgon.. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback