Onsdag 27/1

Är sugen på att ta bort blogg, insta och fb. Göra nytt. Göra rätt på en gång. Men kommer väl aldrig komma så långt. Imorgon,, eller eh ja idag, blir de en stooooor förändring. Eller nå. Nu ska vi inte vara allt för positiva här 😁
Blid kommer nog såsmåningom. 

Just nu är jag så jävla less på allt och alla, jag hatar världen idag... Tänk att så lite kan göra så mycke, och att så lite kan få en på dåligt humör. Jag har blivit feltolkad och missförstådd hela livet så jag borde vara van, men tydligen så lär jag mej aldrig... 
Jaja, en vacker dag kommer jag slå tillbaka mot allt helvete också. Just wait and see! Jag kan minsann också. 

Nu; göra ett meningslöst försök att sova. Haha, vem försöker jag lura 😂 kommer ligga vaken till typ 4 inatt också, vrida och vända på mej. Och de känns som att jag ska kvävas. De är så underbart, för vem vill ha en god natts sömn liksom?? De är ju jävligt överskattat! Varför sova när man kan ligga vaken och låta hjärnspökjävlarna härja fritt i huvvet?? 
Precis, så ser de ut i mitt liv nu. God natt god morgon whatever!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback