Lördag 30/7

Ja. Är på jobbet igen. Kulkul men de är pengar och de gillar ju jag ;)
Stängde av ljud och vibb som vanligt av en anledning, när jag sover så sover jag. Den som sover syndar icke. Haha!
Upp kl 8, klä sej, iväg. Har nämligen rast 9-10 så passar på att äta frukost nu på jobbet. Perfekt.

Hittade en tattarbuss på vägen, dom har börjat komma nu. Jävlat bara låsa in och fast allt man äger och har. Är lite orolig att rampen eller mina extraljus som är skräp egentligen ska bli offer men om jag ser de så far jag bara och hämtar tillbaka den. Inget mer med de. Fast de kan ju iofs "ärliga" svenskar också göra.. Jaja. Bara dom får ta nånting så.
Jag hade då musik högt som fan som vanligt, om inte jag får sova en lördag halv 8 behöver ingen annan heller sova. Didnt really care that much haha mänskligheten är ändå åt helvete varför ska jag respektera nån annan 😂

Kanske man skulle dampringa lite samtal till folk som säkert ligger bakis. Heheheheheh inte mitt problem 😂😎 Gud vad jag är snäll idag 💁🏼 känn lukten av grogg och gammal alkohol i näsan! De luktar gott, och så lite oidentifierade rester av nånting äckligt på tröjan/whatever. Ahahahahaha 😎👌🏼👏🏼👏🏼






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback