Måndag 25/7

Ojoj shitshit nu är jag alkis också!
Jag tog en hel 33cl starköl till lunchen för en halvtimme sen!!! Gud förlåt mej för jag har syndat. Eller nej skoja ba. Jag är fan i mej värd en jävla fucking öl mitt på dan på en måndag. För att alla andra dricker hela tiden och jag aldrig får eller kan plus att jag jobbar hela sommarn.
Så jag skulle kunna dricka två men vill inte. Har 11 till i kylen men dom får stanna där. Och vill inte bli full heller mitt på ljusa dan 😂 kalla mej då alkis, oansvarig eller vad som helst men gott var de! Gott som fan med en öl i värmen och bara känna lugnet! 👌🏼
Tänker på alla er som står och svettas och skulle göra vad som helst för en riktigt kall öl nu 😎 #känneringenempatiförnån 👌🏼👍🏼✌🏼️






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback