P D O L 3 av 4

Var in på pdol även fredag. Som jag sa, jag håller mitt ord 😋 han åt souvas före mej för jag var inte riktigt hungrig sen blev jag de så då köpte jag också de. Med lingonorient jävligt gott.
Robin den tjockisen ville ha glass också, så de fick han. Han är dyr i drift den där jäveln 😆 spela bort min lön osv 😒
Men glassen var god hehe

Så gott! Träffade även Amanda och hennes vän för middagsdejt igen haha. Gott var de.
Nu måste jag fan sova. Klockan ringer snart men sen är jag ledig en dag ooohh! Men de är jag fan värd!

Blev helt jävla mongo med bilderna men eftersom att CPBLOGG.SE har gjort så JÄVLA DÅLIG UPPDATERING så kan jag tyvärr inte fixa de. Jaja. Ni ser ju iallafall ändå vad bilderna föreställer!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback