Söndag 24/7

Och precis när man inte trodde de kunde bli värre, så blev de just värre. Och hungrig är jag också... Tror jag ska bosätta mej under en sten alldeles själv och göra så att dom som vill träffa mej får boka ett möte med mej. Som infaller den 29e februari. 😂

Nu ska jag klappa igen och sova. Av med ljud och vibb. I vanlig ordning, den som vill nåt får antingen vänta tills jag vaknar eller komma och knacka på. Spännande att se imorgon hur många missade samtal jag har 😆 inte för att de nånsin var mitt problem om nån inte tog sej hem. Ring er less! Eller ta ett snack med Alexander Bell. Han lämnade nämligen aldrig nån garanti att nån skulle svara i andra änden av tråden 😂

Bara fågeljävlarna som skriker ute nu kan hålla käften. Skulle vi skrika när dom sover hade vi blivit attackerade 💀

Godnatt nu och sov gott vakna torrt alla! Hoppas alla ni som är fulla mår riktigt jävla dåligt när ni vaknar! 👌🏼☀️






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback