Torsdag 28/7

Jag har varit i stan idag. Igen. Och för att jag kan och gör vad jag vill för MINA egna pengar jag har jobbat för. Men klart att de alltid är nån som blir sur ändå.
Fast - fuck it 🖕🏼💁🏼
Sprungit på affärer, dom har ju så mycke rea nu och de gillar jag 😎
Jag köpte:
två tunikor/klänningar med fickor, sockar, solglajjor, en bikini, hårfärg, två vita(!!!!) tröjor till Robin, ett halsband, ett par örhängen, trosor, två bh-ar, hårfärg, galgar och tråkiga saker som en korv i bröd och dricka, kattmat, kattsand och klorin ;p och säkert nå mer som jag har glömt.
Japp och snart hoppas jag han kommer hem och snör sej i duschen för vi ska och äta på pdol dag två 😅 jag älskar festivalmat okej!
Ska träffa Amanda också och käka med henne. Så kommer nog bli bra!

Imorgon jobb och lördag jobb. Men får ihop mina 8 timmar både imorgon och på lördag så. Fast de hindrar inte mej att äta på området 4 dar i rad. Huehue.






Hilda

Jag & Pär ska in Imorgon kväll:) ♡

Svar: Vi kanske kan ses då? Jag slutar ju dock 18.30 men hade varit kul å ses!
elvistass.blogg.se

Anonym

Skriv ett mess ♡

Svar: I will! 😋
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback