Onsdag 22/6

Fredag den 1a juli drar vi till ume! För vi har lyxat till de och ska bo på hotell! De blir vi och Fia och Marcus. De kommer bli sjukt jävla nice!!! 
De är ju wheels då och alla är lediga så vi passar på. 
Kom undan billigt också med hotellet och de bästa av allt - HOTELLFRUKOST!!!! Haaalelujaah! 
Nä men de kommer bli så jävla grymt! Och vi missar summer games tacka gud för de. Och även nästan kyrkmarknaden men jag och Fia ska gå där på fredagen på dagen för jag sla köpa salami där. Yep. Så har en helt azum helg att se framemot!

Nu till helgen, midsommarhelgen, jobbar jag. Kanske man skulle ta ledigt och stå över min fina ob och fara och supa istället som resten av Sverige. Huehue. 
Får du dubbelt betalt mina två pass och de blir då typ 3 ish. För två dagar fint med deg 😎 så fuck vara full och låssas fira nåt när man kan jobba istället och tjäna fina pengar! 

Jaja. De kommer bli skitbra! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback