Söndag 26/6

Sitter på jobbet idag igen. Har haft en lugn och skön dag som igår. Hunnit sola lite och bränt mej såklart, inget ovanligt. Jag fattar fan inte hur jag kan bränna mej så lätt... Sjukt jävla irriterande. Men försökte sitta med högra sidan av halsen mot solen så de kanske går att sola bort min jävla torra fläck jag har där eller vad fan de nu är för nå.. Är less den jäveln nu men de försvinner inte hur mycke jag än smörjer eller med vad. Så solen kanske hjälper lite då iallafall. Jajja.

Jag ska vara här till 16. Ingen större ansträngning ändå. Sen kolla hur de går för min man. Han kom hem typ halv 6 imorse, har varit och hållt på med motorjäveln.Men den måste vara klar innan imorgon kl 7 så. De är ju bra att han iaf har vissa vänner som hjälper han :)))

Jag kanske ska jobba lite till nu innan jag slutar för dagen. Kom ihåg att jag fortfarande har dubbelt betalt för de är ju fortfarande midsommarhelg! :D





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback