Torsdag 16/6

Nu ska jag göra som chubby hubby och sova. Jag ska jobba imorgon, börjar 7. Jag som älskar att kliva upp på morgonen. Tur jag slipper se alla skrikande fulla studenter iallafall. Och välkomna till arbetsförnedringen på måndag! Ni får regn hela helgen, dåligt planerat. Haha. 

Jag har iallafall varit duktig idag, tvättat, diskat, dammsugit och skurat. Men man måste typ göra de varje dag för att de ska vara fint. Fattar inte hur en del orkar hålla de så fläckfritt och rent. Jag tycker bara de ser stelt ut. Men de är jag de. Jag vill inte bo i vitt och vitt och vitt och sjukhus. 
Har hellre halvstökigt och är lycklig. 😎
Men nu har jag både rent och är sjukt jävla lycklig! 

De här duger inte, nu måste jag sova! Godnatt världen!





Anonym

Hur gick det för dig på studenten? Nä jusste, du tog den ju inte hahaha

Svar: "Jusste" Ahahaha tydligen inte du heller du faila visst på svenskan 😂😂😂
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback