Torsdag 30/6

Var ett tag sen nu. De menar jag med några dagar, men ändå. Mycke har hänt under dom dagarna. Jag har äntligen fått mej en ny telefon och ett nytt nummer så nu går jag få tag på och jag har inte slut ström hela tiden. De blev en iphone 5s, jävlat betald också och inge avbetalning.
Har köpt nya jobbskor, jåsa såklart 💁🏼
Och imorgon, då ska jag gå intro på mitt andra jobb! Jag sa kvällen före att jag måste skaffa ett till jobb. Och dagen efter blev de så. Smidigt och jättebra, de är så långt också. Hela typ 100 meter från våran ytterdörr ;)
De är i hemtjänsten. Jag som inte ville göra de tidigare. Men man ändras och de var en helt enkelt dålig period i mitt liv just då så klart att de blev kaos.
Så ja de kommer nog bli bra. Jag älskar pengar, okej 😎 de kan man aldrig få för mycke av. Jag ska bli rik, då kommer jag nog få många vänner också bara sådär, haha.

Och imorgon kommer äntligen den dagen vi har väntat på! För då blir de UMEYÅÅ!
Eller ja. Först intro 7-12 i hemmings. Sen kyrkmarknaden om jag får nån med mej. SEN drar vi ju till ume! Jag längtar!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback