@ work

Sitter på jobbet. Har ca 2 timmar kvar nu sen är den här dagen också ihjälslagen. Samma sak imorgon fast då har jag 8-16.
Har ätit god mat här hehe jag älskar mitt jobb! Lite drygt bara att passen är så långa och att man inte har så mycke att göra.. Typ bortskämd eller nå haha!

Jag tror aldrig jag har lagt mej tidigt en lördagkväll men de måste jag göra nu. Jaja, de är den fina ob:n som lockar ;)
Blir dock själv och lägga mej ikväll. Robin kör nattskiftet och håller på att byta motor på v70 som vi ska sälja. Så de är ju lätt värt de. Sen är de en bil till som ska fixas och kanske ev säljas också men vi får se om den blir kvar ett tag innan den får åka. Är ju ändå en fyrtass och den som köper den har omedvetet gått med på att hjälpa mej och dra upp mej i vinter huehue ;) Kanske då. Beroende på vem de är. Jag litar inte på vem som helst!

Men men. Nu ska jag jobba lite om sista två timmarna som är kvar för dagen! Kanske de blir en tröst-öl när jag kommer hem bara för att jag kan! Oj jävlar nu är jag alkis också för att jag ska dricka en starköl när jag kommer hem och jobba imorgon shit!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback