Onsdag 23/3

Jaa som sagt. Jag kanske ska förklara mej. 
Jag och Robin har kollat på en lägenhet i söndags. 700 meter från där vi bor nu haha! Men de börjar nog kanske som vara dags att klippa navelsträngen. Är ju ständigt en jävla press på att man ska flytta så fort som möjligt. Så nu ska vi äntligen göra de!

De är en stor fräsch fin lägenhet på 70 kvadrat. Två balkonger, 10(!!!!) garderober, golvvärme överallt, köksö, disk och tvättmaskin!!!, garage och förråd. Och man kan parkera vars man vill på gården utan att få en gul lapp, prova de i stan och lycka till! 👍🏼 sen bor de även 3 tanter i varsin lägenhet i huset också. En är typ döv, en sitter i rullstol och en är bara jättegammal. Så vi ska nog trivas jättebra! Inga pundare/alkisar, fest-varje-helg-smygalkis-med-värdelös-huvudvärksmusik eller jobbiga jävlar som ska smälla överallt och leva om klockan 6 på morgonen. Såå jävla skönt att slippa! Och folk frågar fortfarande varför vi inte vill bo i stan! 😂 
Vi ska flytta in typ sista helgen i april. Som att vi ska grilla i sommar, njuta och ha de så jävla bra! SOM ATT JAG SKA BAJSA MED ÖPPEN DÖRR OCKSÅ!!! 😂👏🏼👏🏼 ja, jag gör de så fort jag har chansen till de! 
Självklart ska Elvis pelvis flytta med oss också! Han bor hos Jocke just nu för att slippa stressen med pappas flytt (han ska flytta 1/4) 

Jag vill flytta in NU, typ igår!
Idag var vi och köpte ett köksbord, ett rejält med 6 st äckelskinnstolar men vafan. 500:- är ingenting för sånt och i de skicket. Så vi gjorde ett klipp 👍🏼 
Tanken slog mej just att jag måste börja tycka om inredning och sånt där jävla skit nu, och att vi kanske måste på jävulsaffären ändå... Jag ska försöka hitta så mycke som möjligt på blocket/köposälj osv så vi slipper på skitikea! Har skrivit en lista och ska ragga lite grejer. Och gå igenom och hämta hos pappa eftersom.
Japp, de kommer bli så jävla bra de här! 

Och jo juste! Jag blev lite ljusare idag! Blev så jävla less igår så köpte slingning och Rakel hjälpte mej med de idag. Blev nöjd och de blev jättebra! Jag skulle behöva klippa mej också eller köpa kokosolja. Hehe. Eller både och! 

Ja de här kanske blev lite långt så applåder till er som har orkat läsa ända hit ner! 
Så de var en jääättebra start på påsken, och så väntar jag på mitt påskägg som Robin sa att jag skulle få. Men vi får se hur de blir med de, hahaaha! 





Anonym

Men så jäkla skönt och kul med eget!! :D

Svar: Men jaaa!!! 💪🏼💪🏼💪🏼
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback