Måndag 28/3

Dagen började segt. Sen gick de fort och så var vi iväg. Jag vaknade seeeent (kring typ 1🙈) och Robin lite senare. Jag var jättetrött och tänkte sova mer, men då kom räddaren i nöden Fia! Dom var påväg till Marcus familjs stuga i byske och tyckte att vi skulle följa med dit. Japp vi flög upp, åt lite snabbt, klädde på oss och mellanlandade i jävre för att handla. Köpte burgare att grilla. Så mysigt! Och vilket väder!!! Jag klädde på mej för en istid men ångrade de när vi var påväg, höll ju jävlar på att flyta bort! Hade underställ, mjukisar, en tjocktröja, täckbyxor och jacka. Plus rejäl skor. Robin hade jeans med hål i och en huvtröja..... Haha! 
Men iallafall vi grillade burgare då och sen gick vi en sväng från stugan till havsbadet, de var typ 1km dit. Var skönt, årets träningspass gjort! 💪🏼😂 
(Att tillägga: de är Marcus mamma som fixade de där jobbet åt mej, så har varit hos min "chef" såhär en vanlig dag 😎✌🏼️)
Har tyvärr ingen bild men de var magiskt med havsutsikten och azum sällskap och en helt otroligt skön dag!!!

Sen när vi kom tillbaka hade hon gjort jättegod paj med jordgubbar och vaniljsås som vi åt och så satt vi och pratade ett tag och sen for vi hem. 
Bytte kläder sen åkte vi till stan igen och var med dom ännu mer haha! Har lallat på lite där osv. Pratat och sånt. Ica, nolia ja you name it. Vi drog oss hem, käkade glass med jordgubbar framför dumburken. 
Är trött så ska sova för imorgon ska jag och Fia och kolla på nå soffor och sitta i osv. Dom ska beställa en ny och vi ska få köpa deras gamla. Winwin! Perfekt! Så ja, ska försöka få sova 10 timmar. Sköööönt! 

Sen har jag tydligen varit jättesnäll för jag ska få en grej av Robin imorgon höhöh! Eller ah. Typ. De blir nog asbra! 
Nu haffa John Blund och zzznarka! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback