Fredag 20/5

Som min senaste instagrampost sa igår: fem snabba sen helg. Haha de var en lögn, de blev jobb idag också. Men inte gråter jag för de! 
Idag är de 12-16, skönt! Sen kl 18 ska jag på ljusparty och jag tar Rakel med mej :p 
Och sen är de helg! För på måndag är de jobb igen! Lönen från maj kommer bli ganska skaplig tror jag ✌🏼️
Juli kommer bli ännu bättre. De här hade aldrig hänt om jag hade varit fast hos förnedringen. Där måste man slicka deras skor och röv också för den delen annars blir man utan pengar i flera månader. Skönt att jag slipper. Just a little reminder varför man inte ska gå med där. De är som ett parti eller sekt med idioter, man blir hjärntvättad och tar sej aldrig ur. Så FUCK FÖRNEDRINGEN, man kan förstöra sitt liv på så många andra sätt än genom dom! 

Nej men jag ska göra mej klar och sen åka. Till mitt jobb som jag INTE har fått via förnedringen ;) 
De är fredag och jag är glad idag! De här kan bara bli bättre och bättre! Whoopwhoop ✌🏼️





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback