Late update

Jag fuckade mitt pollenbesvär och har nu äntligen köpt ögondroppar! Nåt som jag skulle ha gjort redan i början innan skiten slog ut. Men men. Lever på tabletter, ögondroppar och olja på ögonlocken för att inte se allt för eländig och skrämmande ut. De funkar för stunden men skiten försvinner inte! Nån jävla gång ska väl helvetet ge sej. 

Jag jobbade till 17.30 och efter de for jag hem direkt (spännande då bilen misständer och går som ett dåligt arsle), vi åt potatisbullar lite snabbt, jag duschade och tvättade och for till skeå. Lidl och ica maxi. Och tidigare klickade vi hem mat och bra-att-ha-grejer för 400:- ish. Från matsmart. De tjänade vi 900:- på så vi kommer undan billigt i mat ändå. 
Och de blev ca 1000:- på lidl och maxi. Hittade en fin sommarklänning också, en sån där lång. Nästan trampa på-lång. Eller så är de jag som är för kort. -.-

Nu ska jag sova, halv 8 ringer klockan igen. Då blir de lule och bilutställning med baby såklart, Fia, hennes kusin och Marcus. Sen får vi se om de blir äbyn för de är visst nå crusing där. Men de blir väl kaos som vanligt haha. Vi får helt enkelt se vars stjärnfan styr. 

Så godnatt, nu har jag full dag. I några få timmar till... 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback