Lördag 21/5

Efter 6 arbetsdagar känns de! Jag är så sjuktigt trött så jag hade kunnat lägga mej och sova nu. Men kan jag ju inte göra en lördag före 10 då de är skinnjackaväder?! 
Ska försöka härda ut ett tag till iallafall. Jag behöver typ uppåttjack eller nå 😅 
Hade varit jävlat awesome att sitta i en fläskig jänkare och dricka öl. Men de kommer nog inte hända i sommar heller. 

Nu har myggjävlarna tinat fram också.(Som Kalles uteservering, DÅ är de sommar!) 
Gud hjälpe dom. Inte Kalles krog då alltså utan myggäcklena. Jag tillhör den här bitchkategorin som kan pika en sten eller annat dött ting till självmord. Desamma gäller med äckeljävlamyggorna. Dom är verkligen inte välkomna hos mej. Dom kan också gå och ta självmord. Äckel. In i elden och brinn till döds. Muhaha! 
Nä jag är inte snäll. Jag är väl medveten om de. Jag hatar bara myggor och alla andra diverse äckliga kryp. Och vi bor ju trots allt i sverige - världens mest lättkränkta land så jag får göra iordning en lättkränkthetsrapport till dom stackars myggen och krypen. 
JA. Jag gillar att driva med sånt där! Höhö 😎

Pollenhelvetet kan ju också gå och dö. Jag ser död ut på dagarna när jag är pigg. Svullen och torr runt ögonen. Har två vageljävlar i de högra ögat och en i de vänstra. SJUKT JÄVLA JOBBIGT OCH IRRITERANDE!!! 

Ne nu ska jag försöka överleva kvällen någorlunda. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback