Lördag 21/5

Jag skojade igen. Har inte alls helg sen fredag kl 4. När jag var påväg därifrån haffade dom mej i dörren och fråga om jag kunde tänka mej att jobba lördag. Sen hitta dom tydligen ingen annan för när jag var påväg hem fick jag ett sms med frågan om jag kunde jobba lördag. Alltså idag. På några timmar. De är ju ob. Börjar kl 8 och slutar 13. Skönt att inte hela dan är borta ändå. Ska räkna ihop vad jag kommer få nu i lön från maj. Huehue. Sammanlagt 6 dagar den här veckan. Och så ska jag ju jobba på måndag också. Men behöver alla pengar jag kan få så. 

Jag och Rakel var på ljusparty som sagt. Köpte - såklart - SVARTA KÖRSBÄR! Min absoluta favorit. Har en hel del som jag har köpt på mej förut och inte nämnts elda för att jag trodde att dom skulle utgå. Men tydligen skulle dom inte de just nu iaf så jag kan andas ut ett tag. Är nästan sugen och vara värdinna i ett ljusparty.
Men men. Får väl se vad som händer. Kan bli kaos eller succé, vem vet. 

Nu ska jag iallafall zznarka med min hubby. Man kan ju tro att de är han som ska och jobba, han har redan somnat. 
Så godnatt världen!
Bjuder på en strandad val. 😂❤️ 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback