Lördag 28/5

Vi har varit på bilutställning idag. Klev upp före fan, kom iväg sent men hann ändå. Stod på arcus och Robin ställde ut bilen, skitig och ostädad och allt. Läker olja gör den också och är sned och jävlig. Men alltid retar de nån 😋
Dom hade burgare där borta på arcus. De var sjukt goda, i stil med olearys skulle jag säga. Kosta 100 med dricka men de var dom fan värda! De var högrev. Asgott! 
När vi kom tillbaka från lule så dumpade vi av dom efter ett tag. Vi for och handla, sen hem. Jag stannade i läggan och är kvar här och Robin är i huset. /garaget och tvättar bilen. Snart ska de hända grejer med den också. Den kommer bli jättefin. Ska lackas och fixas. Vi siktar på att ha den klar till 2/7 då är de nå träff i Umeå. Wheels tror jag. Så vi har en del att göra innan dess. Jag ska hjälpa han med den så den hinner bli klar. 
De har varit helt otroligt bra väder. Pappa och Carina åkte utomlands imorse men jag tyckte de var ganska dumt när utomlands kom hit idag 😝 Robin har hunnit bränna sej i nacken. Well done 👏🏼👏🏼 

Nu får vi se vad vi ska göra. Vänta ett tag, sen åka till lule igen. 
Jag jobbar imorgon, börjar 13. Skönt inte så tidigt!

Åsså har ju häggen blommat!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback