Måndag 16/5

En dags jobb trodde jag, blev till 4 dagars jobb. Har jobbat idag 7-16.30 och så blir de imorgon onsdag torsdag 13-18. Men inte gråter jag, har också en hyra att betala. Eller man kanske skulle börja supa upp alla pengar istället? Hm. 

Men men. Har iallafall fått mitt schema nu idag för sommaren på saxofon. 
Har ju fått höra både de ena och de andra, att jag inte vill ha ett jobb och att jag är tragisk och de är synd om mej. Jaja vi ser ju nu hur de ligger till. Haha. Tragiskt. Skrattretande. Längsta fingret till världen som inte trodde på mej 😌👋🏼

Kommer tjäna fint med deg, ska räkna ihop alla timmar och se. 
Har tagit en allergitablett för att inte klia sönder ögonen,, som jag redan har börjat med. De har börjat komma en jävla vageljävel i de andra ögat nu, när den andra försvann för nån dag sen. Fuck this shit. Gör ont och är jävligt. 
Har tagit tre allergitabletter idag och två alvedon, jävla pollen och jävla huvudvärk! Dö! DÖ!! Har varit så trött hela dagen. Avslutades med chubby hubby och glass i soffan, kunde inte bli bättre! Nu ska jag skratta mej lycklig och zznarka, ska inte upp kl 6 imorgon!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback