Äckliga jävla vinter

Ingen har väl missat att den äckliga jävla horsnön har kommit. Den ligger kvar och den kan gärna fara åt helvete för min del. JAG HATAR SNÖ!!! De är kallt och jävligt och de är fan inte mysigt nånstans. Ska skaffa nån som äääälskar snön, som ska få skrapa mina rutor när jag ska iväg, så får vi se om vintern och snön är så mycke att äääälska längre sen.

Nå sladdande blir de inte i vinter, min bil är obesiktad. Men den startar lika bra för de så de är inget problem. Men men.
Snart är julen här också med ångest och köttbullar och Jesussnack.
Tror jag ska ta mitt helrör med rysssprit så kan vi mysa på vårat egna sätt! Därför jag bor under täcket idag. Och förmodligen kommer göra till i januari ungefär.

Har iallafall snört igång en tvätt med mina kläder och jag ska röra mej mot soffan nu.
Skulle bara ha haft en sån där fjortispyjamas (onepiece) och fisa omkring i. Ingen ser ju ändå så 😅






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback