😭

Jag har inte bloggat på en evighet känns de som. Men de har sina förklaringar. Och dom kommer inte inatt. Eller imorgon. Dom kommer när jag verkligen orkar. För jag har gått sönder nu, helt bortom all räddning 😭 jag har dött.
Och jag orkar inte med 39274 frågor om allting, tack! De gör mej inte hel igen.
Jag vill bara skrika och slå sönder nåt....
"Ryck upp dej och var glad nu" jo och de är ju enkelt när man är så trasig, när man inte har skrattat på två veckor..
Jag känner mej ihålig och tom, så misslyckad och hjälplös...
De här går inte!






Minna

❤️❤️❤️☺️

Svar: ❤️😘
elvistass.blogg.se

Moa Boman

Skickar kramar till dig vad som än pågår!❤️ kram

Svar: Tack! ❤️ känns bra och skönt att nån tänker på mej!
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback