Skjut mej långsamt!

Som om inte de var nog med snöhelvetet då. Självklart så var de massa jävla is på rutorna så jag var tvungen skrapa och efter 50 meter börja biljäveln gå som ett arsle - SOPPATORSK!!!! Azum!!! 👏🏼👏🏼👏🏼

Men eftersom att ingen jävel nånsin kan hjälpa så ska jag inte heller hjälpa nån. Vem som än frågar och när den än frågar så ska jag dricka alkohol som en bortförklaring. Synd, vilken slump att jag skulle dricka alkohol just då va? 😅

Jag hann inte så långt med fanskapet så den står och skäms på vägen nu. Där kan den gott stå och skämmas ett tag till. Tills nån orkar bry sej rättare sagt.
Den här dagen blev en helt underbar och strålande dag!!! Jag hade fan sovit bort hela jävla äckliga dagen om jag hade vetat.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback