Cant deal with stupid.

Än en gång kan jag säga att jag har tappat hoppet om all mänsklighet i hela världen. Så sant som de är sagt, varför inte börja leta intelligent liv på jorden innan man börjar på andra planeter? Iallafall, man tycker ju att folk ska ha trafikvett. NÄHÄÄÄÄDÅ FUCK IT VAD FAN ÄR DE???? Går de äta? Grogga med? 
Ja. Man kan inte gena när man ska svänga vänster och de kommer en mötande bil..... DIN DUMMA JÄVLA KOSSA HOPPAS DU BLIR HEMSÖKT AV CIRKUSLUDER VARJE DAG TILLS DU DÖR!!!! Men människor är som hundar, behöver veta att dom gör fel annars tror dom de är ett normalt och accepterat beteende. 
Må du krocka med nån som ger dej en utskällning du aldrig fått förut. Och kanske du får äta middag med sugrör. 
Men vi vet vars dina brevlådor bor så kan skvallra för clownjävlarna. Men självklart är de nån som ska ursäkta de här beteendet.
SER MAN INTE EN HEL JÄVLA BILJÄVEL???? Tydligen inte. Du skulle ha gått till specsavers. Blinda livsfarliga kärring. Akta er för människor de är en livsfarlig aggressiv art!! 
Och slutligen nej jag tänker fan inte vårda mitt jävla språk. Jag hade en bra dag åsså händer sånt här. Människor. 🔫🔫 
Over and out, grina på! :))) Kan skicka en lättkränktetsrapport till den som vill ha. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback