Linnea dissar: clownjävlar.

Nu ni. Nu har jag hämtat macheten och jag skulle inte tveka att använda den. Drömde imorse att de satt två clownjävlar på en bänk och jag höll i en machete av nån jävla anledning och kom bakom dom. Valet är ju enkelt liksom, två snabba ninjamoves och två problem mindre i världen. Hann dock vakna innan jag utförde dessa graciösa och rena moves tyvärr. 
Så, är de bara jag som hatar dessa jävla äckliga clownjävlar eller är dom också godkända i samhället? Hade inte tvekat att sticka ner en om den kom och jagade mej. Samma sak om dumjäveln står på vägen. Peta ner en växel och jävlat gas i botten. Antingen får den hoppa eller springa för allt vad livet är värt eller stå kvar som en idiot och bli påkörd. Bara välja. Jag vet att de är vanliga människor som har klätt ut sej men människor är en jävla svinig art de också. Skäms. Nej jag är inte snäll men de behöver man fan inte vara längre. De har gått för långt nu och de är ingen som gör nåt åt saken så då får man helt enkelt ta de i egna händer och lösa de själv. De är ju överlevnadsinstinkten och jag ska börja öppna dörren med en kniv. Just in case liksom. Alla människor är inte lika fjantiga som dom som skriver på fb osv, jagar man fel människa kan man åka på en ordentlig propp eller i värsta fall se livet passera. 
Nu vet ni vad jag gör om de kommer en sån där jävel. Och svenska "brottssystemet" är så jävla skevt så till min fördel så får jag kanske en smäll på fingrarna och godisförbud ett tag och sen är de lugnt igen. De var dagens livsfundering. Nu är de säkert många som tycker att jag är ute och cyklar på djupt vatten men jag är jävligt rädd för dessa äckel och jag hatar dom. Och i vanlig ordning blev nån kränkt också men man kan inte göra alla nöjda hela tiden. Kom nu clowner, jag är inte farlig ":)" 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback