Måndag 17/10

Har haft en skitdag. 
Kunde inte somna inatt så var ganska trött imorse. Fast ändå inte värst ändå. 
Vaknade med ont i halsen också, de var ju underbart. Robin var med på att hänga sej men de blev inte imorse 😂 så de kanske kommer sen då haha! 
 
Men är bara så jävla less. Hösten gör mej deprimerad och jag vet inte varför jag alltid känner mej så nere och bara vill gråta. Sen har jag tydligen blivit förkyld också över en jävla natt bara sådär och de suger getballe! Tack alla smittbärare dvs dom puckona jag bor med. Tack så mycke! Tack verkligen snällt att tänka på mej också! 😑
 
En annan som verkligen kan hänga sej är min gamla jävla telefonjävel. Den tycker att den inte ska leva mer med typ 1000 bilder som jag vill komma åt. Blir både arg och lessen när jag tänker på de. Var en massa fina bilder där i som jag vill åt men nu är dom borta.... Jag ska köra över satanskapet med bilen för att jag kan och den inte är värd nå mer. Förbannade jävla skit. Jävla teknologi som fan alltid ska gorma! 
 
Snart borde Robin komma hem så vi får käka. 
Imorgon några timmar jobb för mej igen och sen är jag ledig till 27e då jag ska jobba mitt första pass som personlig assistent!
Så jag ser nästan fram emot de, kommer bara vara död sen för de är ett 13timmarspass. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback