Måndag 24/10

Jag är så jävla less. Ingenting funkar normalt längre.

Jag har ofta ont i huvvet....
Mitt hår växer fan ingenting fast än jag kör med bara balsam. Som för tre år sen. Inte en jävla millimeter.
Jag funderar på att börja om med icke godkända schampon för att de är skit och verkar inte spela nån jävla roll ändå..
Jag har utslag som bara blir större hur fan jag än gör, smörjer som en idiot spelar ingen roll. Har provat med allt...
Jag lyckas aldrig gå ner i vikt hur jag än gör..
Jag fryser hela jävla tiden och de börjar bli ett problem de också.
Jag äter nå multivitaminer men de verkar också bara vara skit men de är en bra diet iallafall...

Sen vanliga problem som att snart kommer snöhelvetet och julen, ångesten med de och den vanliga stressen.

Är jag deprimerad? Har jag ångest? Stress? Less? Ja! En form av psykisk ohälsa, kan hända? Har två jobb varav ett är med just sånna med psykisk ohälsa. Bra. Jag tänker högt nu. Orkeslös. Allmänt jävla less och lättirriterad... FÖRBANNAT JÄVLA LESS kan man väl säga? "Men de är väl den årstiden nu" , de spelar ingen jävla roll vad de är för årstid, de är samma skit året om. Förutom att jag fryser lika mycke då.

Ska sluta smörja alla jävla utslag för de är jobbigt och tidskrävande och ger tydligen ingenting
Ska sluta svamla med godkända balsam och köpa billigaste skiten oavsett ingredienser.
Får börja köpa tält istället för kläder.
Ajja.
Så är de. Let the shit flow liksom..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback