Onsdag 26/10

Har varit duktig och städat hela jävla dan. Och haft lite alkoholprovning på de vi köpte i tallinn men inte hade öppnat. Såå nu är jag alkis. Eller? Jag skäms inte ens för att jag drack några cl alkohol ikväll.
För till helgen ska vi SUPA OCH BETE OSS SOM SVIN!!! Jag ska iallafall göra de utan att få eller bry mej om konsekvenser. Ingen annan tar ju ansvar för sitt beteende när dom är full så varför ska jag bry mej då 💁🏼

Imorgon 13 timmar jobb = pengar och de gillar jag. Samma på fredag fast då bara 5 timmar. Synd att jag inte kunde dela på mej, då hade jag varit på båda mina jobb samtidigt och då tjänat dubbelt. Skönt att de inte är fysiskt jobbigt. Får äran att jobba med Sara imorgon, så de ska nog gå bra.
Kommer få urinvägsinfektion också som cherry on top, för de är ju så jävla bra med skinnsäte i bilen! 👍🏼 speciellt när de är äckelminus på morgonen. Eller ja de spelar ingen roll vilken tid på dygnet de är, de är ändå förjävla vidrigt med skinn.
Ska försöka hitta nå överdrag till min stol så jag inte får de där helvetet iallafall.
Fösta och sista bilen med äckelskinn de är ett som är jävla säkert.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback