Söndag 16/10

Måndag imorgon. En 7-12 står på mitt schema, jobb på tisdag också. De är pengar och de gillar jag 😎 Bäst är ändå att jag blir ju vikarie som personlig assistent också så då finns de ännu lite mer pengar att hämta 💪🏼 då kanske jag går runt varje månad för de är bra betalt. Och kvällar och helger fin ob 👌🏼
 
 
De är söndag idag. Slödag. Men sånna kan vara sköna. Man får ha mjukisbyxor och se allmänt tattig ut utan att nån behöver bry sej. De tror jag att jag ska göra idag bara för att jag kan. 
Och jag funderar på att beställa en sån där one piece fast än jag har sagt att jag aldrig ska ha nån. Jag ska däremot aldrig skaffa uggs där går gränsen liksom. De finns tydliga gränser vad jag tar på mej och inte haha! 
Men bara en one piece som jag kan fisa omkring i här hemma med fördragna fönster så ingen jävel ser. Ska ha en så jag ser ut som en minion annars får de vara. Är de snyggaste jag kan hitta liksom. En riktig hederlig fjortispyjamas. Bara löshåret som saknas och plattången hahaha! 
 
 
Vi får se vad som står på schemat idag. Förhoppningsvis inget ansträngande eller jobbigt. Kanske Johan Falk och mys i soffan. Låter som en jättebra plan 😋





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback