Måndag 26/9

Back to laptop again! Ganska ovant att skriva men de går bra ändå. 
De är bara mina långa naglar som är ivägen annars hade de gått mycke fortare. 
 
Iallafall, igår bokade vi äntligen våran resa! Vi ska till .........TALLINN!!!! Fyra dagar utan att passa upp och slava på nån och slippa hjälpa alla som behöver hjälp! Tror jag ska stänga av telefonen så jag slipper allt gnäll i sverige. Ska äta och dricka massa gott och bara njuta av dom här fyra dagarna. Man kan se de som en liten semester eftersom vi båda har jobbat hela sommaren så är vi fan värda de här nu! 
Vi kör ner till sthlm på söndagnatt, kliver på båten 17 på måndagkväll. Kommer fram i tallinn kl 10 på tisdag och sover där sen hoppar vi på båten på kl 18 tillbaka till sthlm igen. Sen köra hem. Men allting kommer gå bra! Jag är såååå sjukt taggad!! Låt nu den här veckan gå fort! 
Måste lära mej kamerafan så jag kan fotobomba när vi är där. 
 
Nu bjuder jag iallafall på fulfan som har fastnat i kameran också haha ;)
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback