Torsdag 13/4

Nattliga tankar. 

Har kommit på lite saker. 
Fy satan så tragiskt och tråkigt mitt liv hade varit om jag hade bott kvar i pisshålan (älvsbyn). Hade jag inte blivit alkoholist hade jag nog hängt mej. Nä fy fan dra en gräns. 
För typ en timme sen satt jag i ett garage med 4 killar och pratade om minnen och satyg vi har gjort. Och de är alltså från maj 2014 till nu. 
Kan inte säga att jag har gråtit. Jag har haft så jävla roligt sen jag kom hit! 
Fyllor, bilar, roadtrips, massa skratt och allting. Och mitt äventyr slutar inte här. För jag har bara börjat. De brukar slå mej lite då och då, att sen jag flyttade hit, de har nog fan varit den roligaste tiden i mitt liv! 
Och vet ni? Jag tänker fortsätta ha så roligt. Jag tänker fortsätta umgås med mina efterblivna vänner, jag tänker fortsätta och skratta och ha så jävla roligt och göra massa grejer! För de finns ingen i världen som kan hindra mej från att göra de jag vill. Ingen. Inte ens en hypnotisör för fan. Nä. Jag har även fått hjärte lagat lite. Och sett vem som håller mej om ryggen när de verkligen behövs, vem jag kan lita på och inte. 
Säger väl som i fast and furious - de är inte mina vänner, de är min familj. En väldigt dysfunktionell familj dock men. Inte fan gråter jag. Är överlycklig och hoppas och vill att de alltid ska vara såhär! 
Har lärt mej uppskatta saker och människor nu bättre än för typ ett halvår sen. Och de är en framgång. 
Så nu kan de bara bli bättre! Jag ser fram emot sommaren och den här våren! På riktigt den här gången! Än har jag inte legat i sängen och gråtit med ångest i hela kroppen och de är jag också jävligt glad över. 
Saker har ju löst sej nu och jag har fått svar på vissa grejer. 
Men - man måste satsa för att vinna. ✌🏼






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback