update

Okej jo jag har typ slutat blogga. Anledning? Tappat suget? Ingen aning. Jag har fått mer och mer trust issues och litar därmed inte på människor. Sen gillar jag inte heller sånna där motherfuckers som ska snoka. Och jag gillar inte att göra saker i onödan. Som att ha en dålig dag, skriva om de så shadysnakes  kan garva och må gott åt de. Visst är de fortfarande min blogg och jag skriver precis vad jag vill. Så därför är de tystnad :)) 


Men så iallafall. Har tappat allt. Suget att leva ens typ, livsgnistan ja allt. Är de nu nån som verkligen bryr sej fortfarande och inte bara ytligt så är de bara fråga personligen för jag kommer inte skriva nånting djupt här. Så, frågor på de? Okej dåså hejdå! 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback