Söndag 31/12

Aa, de var de nyåret de. Många säger new year new me men vet du vad? Nästa år kommer bli precis likajävladant som de här. Ska väl typ till ett mirakel om de ska bli nån större förändring. Har läst mitt horoskop för 2018 men tror inte så mycke på de. De sa att jag kommer få bättre ekonomi och flytta. Haha troligt ens 😂 dra en annan, nåt som är lite sannolikt iallafall. Har de inte hänt hittills så varför skulle de hända nåt nu då för 😅
Jajja, vi får väl se om de händer så mycke spännande 2018. 
För nå jävla firande blir de då fan inte heller. Jag hade planer men de blev som vanligt förstört som allt annat 😆 jag är så dum att jag tror varje gång att nånting jag gör ska gå bra och som planerat. Jag får ha som nyårslöfte att sluta ha så höga förväntningar på mig själv och allt och alla. Sluta tro så mycke. 
Ja. Tänk att man lär sig nå nytt varje dag, de är ju underbart! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback